torsdag 28 maj 2009

Foto 112 - 22 Karga

Denna lilla planta försöker överleva under väldigt karga förhållanden.
De senaste tre dagarna har jag kännt mig lika utsatt. Fick syn på detta när jag skyndade mig in efter snabb lunch.
Är beroende av direkt kontakt med Försäkringskassan i mitt arbete.
Nu har denna kontakt varit ur funktion mer eller mindre i 3 dygn pga tekniska problem hos FK.
Detta innebär massor av merarbete då allting får läggas på hög.
Frågan är när jag ska fixa detta.
Det blir väl på Mors Dag.
Funderar att skicka faktura på merarbetet, inkl övertid och reseräkning till FK!

5 kommentarer:

  1. Man blir lika förundrad varje gång man ser en växt tränga upp i asfalt eller betong.....
    Må så gått....Maria

    SvaraRadera
  2. frusterande men FK om man är beroende av dem.
    Och onsdag kväll passar mig bra då tar vi en dust med guckoskon!

    SvaraRadera
  3. Himmel så sårbart samhälet är tänker man vid sådana tillfällen..hoppas det löser sig och jag tycker minsann dom kan stå för kostnaden..mmm kan förstå din frustration..cool bild..najs...

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas allt blir bra för dig. Bilden är supersnygg.

    SvaraRadera
  5. Visst är växtkraften otrolig! Man önskar man kunde få lite av något liknande ibland...
    Så trist när ditt arbete blir lidande av att inte FK fungerar som de ska. Jag antar att man inte kommer så långt med ersättningskrav inte...
    Hoppas det ordnar sig snabbt!
    Kram!

    SvaraRadera