onsdag 18 november 2009

Foto 210 - 117 Gap

Vill du smaka lite av det jag har i gapet!?

5 kommentarer:

  1. Man ska inte ta maten för de som bättre behöver det.
    Han får behålla mumsbiten.

    SvaraRadera
  2. Nej, tack jag äter inte kött. Däremot tittar jag gärna på dina härliga bilder från din resa! Nu har du verkligen hittat många teman.

    SvaraRadera
  3. Nej det skulle jag inte ens tänka på.

    SvaraRadera
  4. Dom är så fina dina bilder rfån Kenyaresan. Jag blir så sugen. Fast inte på det han har i gapet där...
    Lycka till med uppgiften i helgen. Jag skickade ju in min i lördags men har inte fått den granskad än. Dom har väl lite att gå igenom... :)

    SvaraRadera
  5. Men hur kan du människa få till sådana bilder..jag förstår inte...mer än underbart..otroligt..

    SvaraRadera