måndag 16 november 2009

Foto 207 - 315 Tänder

En mätt fuling med vassa tänder!

4 kommentarer:

  1. O'shit...den där är inte o leka med..hjäälp..men du så cool bild..jag är sååå imponerad..rena resemagasinet..ja men du jag har sagt det förut men jag säger det igen..du har ett öga för vinklar som jag blir så lyckliga av...

    SvaraRadera
  2. Jag antar att du hade ett bra teleobjektiv? ;) En sån otäcking.
    Annars skulle jag vilja ha krokodiltänder, de får nya allteftersom har jag hört. (säger jag efter dagens dyra tandläkarbesök...)

    SvaraRadera
  3. Snacka om tänder. De är många och vassa. Snyggt foto.

    SvaraRadera
  4. Men dom tänderna behövde ni inte undersöka närmare väl?
    Jag lämnade in första uppgiften på kursen i lördags och väntar på granskningen av den. Spännande att se om dom tycker att jag har förstått något. Andra uppgiften har jag inte börjat med än. Det kanske får bli nu till helgen. Får se om jag känner mig redo. :) Hur går det för dig?

    SvaraRadera