fredag 28 augusti 2009

Foto 164 - 21 Fynd

Detta är ett "fynd" jag gärna varit utan!
Lagom morgontrötta går vi ut till bilen och möts av att 3 av däcken är borta!
Hjulnavet lyser tomt och rostigt!
Under natten har några gått in på vår uppfart på den "lugna" villagatan mitt i staden.
Pallat upp Saaben med vedträd och handdukar(!), skruvat bort fälgar och däck.
Istället för att få åka på en trevlig golftävling i eftermiddag blev det att åka hem och ta emot bärgaren!
Det ska ju ändå regna och jag kan ägna mig åt min favorit sysselsättning, städning!
Tur att jag har tjejmiddag ikväll och kan trösta mig med god mat och dryck!

5 kommentarer:

  1. Nääääe det var det fräckaste jag sett..himmel har dom inget hyfs..men hallå hemma hos er alltså..ja jag säger så det..hur fräcka kan dom vara...

    ja i sådan situation blir man ju heligt förb---ad men så får man tänka som du..att det är världsligt och en tjejmiddag kan ju nästan ingenting sätta stopp för..

    Men nääääe..jag blir upprörd av sådant..kanske tur man inte tar dom på bar gärning för då gjorde man sig väl olycklig kan jag tro.Adrenalin så man storknar..mmm försäkringsbolag nästa då..

    SvaraRadera
  2. Man kan inte annat än häpna! Hur fräcka människor det finns. Jag får verkligen hoppas att din gräsliga dag avslutas på ett trevligt sätt.

    SvaraRadera
  3. Tråkigt fynd. Man undrar ju...

    SvaraRadera
  4. Hoppas din tjejmiddag kunde piffa upp dig, vem är det som gör detta - 3 däck kan väl inte ge såhimla mycket pengar så att det är lönt allt jobb och det där obehagla att det är ett brott. Vi hade på vår gata i stan (som Skrållan säger) en så kom hit och knivskar däck, dock bara hos en person och då två kväller irad- det befarar att det är hans fd elver.

    Tråkigt fund, bra fotat musiklaiskt och drejningen.
    Tusen tack för din kommentar hos mig- blev verkligen glad för den fick mig att tänka.
    Själv tyckte jag bäst om stjärnflockan för den var så rent men det är så sant som du säger den är inte lika intresant som de andra då det händer mer i dessa bilder - tack för att du hjälpte mig att se det, MB

    SvaraRadera