onsdag 7 oktober 2009

Fotot 181 - 95 Favoritsak



En av mina favorit leksaker.
En smutsig, välanvänd boll.
Egentligen vill jag ha ny tvättade, rena och vita bollar när jag spelar. Inbillar mig att det går bättre då !?
Idag blev en dag som var lite upp och ner.
Fick skrapa ihop div gamla klubbor, bollar, gammal vagn - hade glömt min ordinarie golfutrustning i bilen som maken hade till jobbet.

Tur att vi var nästan ensamma på banan när jag tog detta foto.
Låg där på mage med mitt nya teleobjektiv.
Har investerat i ett nytt 70-300mm Canon men bildstabilisator.
Får väl se om det blir bättre.
Mitt gamla krånglade med inställningen av skärpan.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker det verkar funka utmärkt..jag gillar ju det är suddet..blurret som jag kallar det..mannen tvättar ständigt bollar Rajson..han samlar visst på bollar..:)

    SvaraRadera